Monday, November 9, 2009

My Cure and Medicine

Seperti biasanya, jarang-jarang aku mengemaskini ini mukasurat dikala hujung minggu. Dua sebab untuk itu. 1. malas. 2. broadbang ibuku suda hilang.

Pun begitu, aku pasnya cek post-post terdahulu. 1 sebab untuk itu. Pastinya ada yang menambahbaik ruangan komen (suprisingly i look forward to that everyday). Juga, 1 sebab untuk itu. Ia pastinya sangat menghiburkan. Sungguh. Terus memberi sebab untuk aku kesini setiap pagi, tengah hari dan kadang-kadang kala malam bulan mengambang.

P/s: Kadang-kadang aku ketanyaan gmana rasanya punya banyak yang ngikut blognya kerana aku punya dalam bilangan jari saja. Suka barangkali. heh. Sibuk juga yang pasti. Lelah ah.

6 comments:

[~r@n~] said...

surprising!!

ad bf indo ke??

petah ekau berkata-kata..rasa cam bc blok org indo..

flyshoe said...

heh...

syazreen ardnan said...

hahaha..stuju bangat kat 1st komen tu!! :D :D

flyshoe said...

aku sbenarnya nak kasik elemen suprise dan tetanya2 tapi ad rasa tempias dhina.

mengapeee?

[~r@n~] said...

da lme ak xmhina org...gian gaki gak!!

mrs. hazwan said...

haha..!!~ pedas siy0ottt.. =p


*fire st0ne*